lupka
Przejdź do witryny www.vulcan.edu.pl >
 

Szkolenia

E-learning w nauczaniu i samokształceniu nauczycieli


 

Program

  1. Podstawy pracy na platformie Fronter
    • Tworzenie sal i publikacji
    • Przygotowywanie testów i zadań
    • Komunikacja za pomocą fiszki i forum
    • Wspólna praca uczniów w dokumencie Frontera
  2. Wykorzystanie Internetu w dydaktyce
    • Wyszukiwanie informacji w Internecie przez nauczyciela
    • Poznanie internetowych narzędzi komunikacji
    • Kopiowanie wybranego fragmentu tekstu ze strony WWW do dokumentu tekstowego
    • Pobieranie ilustracji ze strony WWW
  3. Bezpieczeństwo w Internecie
    • Zasady użytkowania Internetu i oprogramowania
    • Poznanie podstawowych zasad bezpieczeństwa w Internecie
  4. Ochrona praw autorskich w Internecie
    • Prawo autorskie
    • Normy etyczne w posługiwaniu się informacją
  5. Dokumentowanie codziennej pracy nauczycieli z wykorzystaniem TIK
    • Budowa systemu Uczniowie Optivum NET
    • Rejestrowanie lekcji w Module lekcyjnym
    • Komunikacja między nauczycielami, uczniami i ich opiekunami
    • Prowadzenie dziennika oddziału przez wychowawcę
    • Dołączanie rozkładów materiału nauczania
    • Przeglądanie Witryny dla rodziców/ucznia
    • Prowadzenie dzienników zajęć innych niż standardowe
  6. Tworzenie materiałów multimedialnych
    • Tworzenie prezentacji multimedialnej wspomagającej nauczanie
    • Zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji
    • Tworzenie slajdów z różnymi obiektami
    • Formatowanie prezentacji
    • Dodawanie hiperłączy i przycisków akcji
    • Publikowanie materiałów multimedialnych we Fronterze
  7. Organizacja procesu zdalnego nauczania
    • Poznanie zasad pracy nad koncepcją kursu e-learningowego
    • Analiza strategiczna szkolenia w formule on-line
    • Metody i formy pracy w zdalnym nauczaniu
    • Poznanie przykładowych rozwiązań zdalnego nauczania
    • Zasady dobrego projektowania lekcji e-learningowych
  8. Opracowanie przykładowego kursu e-learningowego
    • Zasady przygotowania scenariusza lekcji e -learningowej
    • Określanie celów głównych i cząstkowych kursu z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych
    • Opracowanie programu kursu
    • Określenie formy multimedialnej poszczególnych etapów kursu
    • Tworzenie kursu w oparciu o wybrane narzędzie
  9. Umieszczanie kursu na platformie e-learningowej
    • Przygotowanie kursu do publikacji w standardzie SCORM
    • Publikacja kursu na platformie
  10. Realizacja i ewaluacja utworzonego kursu
    • Korzystanie z kursów z uwzględnieniem ekranów wiedzy oraz ekranów umiejętności
    • Wypełnianie testu
    • Przeglądanie wyników kursu
Cena szkolenia Bezpłatne
Czas 100 GODZIN DYDAKTYCZNYCH szkolenie stacjonarne

Jesteś zainteresowany udziałem w tym szkoleniu, ale nie ma ono zaplanowanych terminów? Nic straconego! Wypełnij formularz i zaproponuj termin szkolenia. Poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie utworzona grupa szkoleniowa.

Jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu? Zaproponuj termin
 
do goryPRZEWIŃ DO GÓRY